2015. június 16., kedd

Prológus


Prológus

10 évvel korábban…

- Apám! Apám! – visszhangzott a palota folyosója a boldog léptektől. A tíz éves Faith hófehér ruhában suhant végig a tágas térben, hosszú szőke haja mögötte lengett. A ruháját kissé megemelve futott le a lépcsőn, majd az őröket félreállítva a nagy ajtón rohant ki, hogy apját üdvözölje. Edmund király felkapta a fejét a kis látogatójára, akit már hónapok óta nem látott. Gyönyörű lánya mindig az ő Lydia-jára emlékeztette. Szegény felesége belehalt a szülésbe. Faithnek szerencséje volt, őt még időben meg tudták menteni. A király lepattant hűséges sárkányáról és gyermekét karjaiba zárta. A megható jelenet közepette Odessosban, pillanatnyi másodpercek alatt, minden a feje tetejére állt.
- Tűz van! Lángban van az egész város! – kiáltotta valaki a toronyból.
- Azonnal vigyétek biztonságba a lányomat! – jelentette ki Edmund és nagy lendülettel visszamászott a szárnyas lényre. Hatalmas sebességgel száguldott az addigra már lángtengerek felé. Nem tudott hinni a szemének. Parancsot adott szállítójának, hogy azonnal tegye le. Az állat meg is tette. A király hitetlenkedve nézett körül. Lángoló házak, minden csupa vér, a levegőben pedig égett hús szaga érződött. A népé-é. Csak egyetlen magyarázata volt ennek a hatalmas kárnak. – Sárkányok – mondta ki immár gúnnyal és gyűlölettel telve az eddig tisztelt faj nevét.
- Edmund! – zengett végig egy hatalmas üvöltés. – Hol bujkálsz? Add vissza a kristályt!
- Alun!
- Hát itt vagy – vicsorgott az előtte álló emberre a sárkányok királya. – Hová rejtetted? Hol van?
- Fogalmam nincs, hogy miről beszélsz.
- Ne add nekem itt az ártatlant. Csak te tudtál a kristály létezéséről és pontosan tudod milyen következmények lesznek, ha rossz kezekbe kerül. Vagy most azonnal visszaadod, vagy háborút indítok ellened. Nem lesz több béke – villantotta meg gyönyörű, éles fogsorát.
- Nem loptam el a drágalátos követeket. Talán rossz a memóriád és még valaki tudott róla.
- Hogy mersz sértegetni te hitvány ember? – emelkedett fel Alun, szárnyát pedig félelmetesen kitárta. – Kapsz egy utolsó lehetőséget, hogy átadd a követ.
- Már megmondtam. Nem én voltam.
- Rendben van. Te akartad – fújta ki a levegőt az orrán keresztül. – Ezennel  Edmund Ordway, Odessos uralkodója. Az ellenségem vagy…

4 megjegyzés:

  1. wubwubwub, sárkányok, és középkori szerű fantasy téma, amúgy is a trónok miatt rá vagyok függve az ilyesmikre, szóval imádlak Nessa, írd a kövit, én várom, meg minden, és hajráhajrá, sárkányok, ayye <3 Pepi és az értelmes kommentjei :'D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is imádlak :D Megpróbálom minél előbb hozni a kövit :D <3 Ezt most csak miattad hoztam :D És jó ez a komment mit akarsz? Én értem az a lényeg nem? :D

      Törlés
    2. Dehogyisnem! Az a lényeg xD na suhanok én is tovább írni, mert megígértem xDD

      Törlés